


Overnatting i forbindelse med Misjons og Lederkonferansen 2025 på Ålesund Folkehøyskole
Plussreiser tilbyr overnatting på Thon Partner Hotel Baronen i Spjelkavik. Vi har reservert et antall rom fra fredag 7. til søndag 9. november.
Antall rom er begrenset så vi oppfordrer til å bestille snarest mulig for å være garantert plass. Påmeldingsfrist 6. oktober, da slippes alle usolgte rom og pris og tilgjengelighet er på forespørsel etter denne datoen.
Parkering ved hotellet: Gode gratis utendørs parkeringsmuligheter like bak hotellet.
Vilkår for din bestilling
Ved avbestilling gjelder følgende regler:
• Ved avbestilling innen 3 uker før arrangementet belastes kun et gebyr på kr 500,-
• Ved avbestilling mindre enn 3 uker før arrangementet, eller ved manglende frammøte kan 100% av arrangementsprisen kreves inn
Disse reglene gjelder selv om den påmeldte ikke har betalt inn depositum/turpris.
PLUSSREISER kan da fakturere dette i ettertid.
Generelle vilkår:
PLUSSREISER sine vilkår baserer seg på ”Lov om pakkereiser” av 01.07.2018. PLUSSREISER forplikter seg til å gjennomføre turene etter de oppsatte program så langt det er praktisk mulig. Ved uforutsatte hendelser, eller «force majeure» kan det bli aktuelt å foreta programendringer som for eksempel omlegging av reiserute, bytt av transportmiddel, overnattingssted, endring av turteam, droppe severdigheter/besøkssted o.l.
Den reisende har plikt til å selv sette seg inn i vilkår og informasjon tilsendt fra turoperatør.
Påmelding og betaling
Påmelding skjer via vår hjemmeside eller ved å kontakte PLUSSREISER sine kontor. Du regnes som påmeldt når din bestilling har nådd oss. Om du ønsker å trekke deg fra en tur gjelder generelle avbestillingsregler selv om du ikke har betalt inn depositum/turpris.
Forbehold om prisendringer
Turprisen gjelder de ytelser som er oppsummert i fakta om turen. Prisen er kalkulert med de valutakurser som var gjeldende ved produksjon av turen. Dersom det blir vesentlige forandringer i valutakursene, devaluering el.l. forbeholder vi oss retten til å justere prisene. Det samme gjelder uforutsatte avgiftsforhøyelser, nye skatter, endring av flyskatter eller lignende.
Klager
Dersom noen ønsker å fremsette klage, må dette gjøres umiddelbart til reiseleder. I tillegg må det sendes skriftlig begrunnet klage til PLUSSREISER v/daglig leder, innen fire uker etter hjemkomst.