Få plasser igjen
Vårtur til vakre Nordfjord. Sang og musikk, god forkynnelse, sosialt samvær og utflukter med fantastiske naturopplevelser. Bli med oss til Misjonsheimen i Innvik.
Hotell: Innvik Fjordhotell – Misjonsheimen
Hotellet ligger helt i fjordkanten med egen badestrand. Det er kort vei til kjente turistmål. De serverer god hjemmelaget mat og hotellet har en fredelig atmosfære med nydelig utsikt til fjord og fjell.
Avreise fra Stavanger kl. 07.30, Haugesund kl. 09.30, Føyno kl. 10.45, Stord kl. 10.55. Lunsjstopp i Bergen. Fra Bergen kl. 14.00. Vi kjører forbi Knarvik, Lavik, Førde og Jølster på vei til Innvik.
20.00 Velkomstmiddag og velkommen til Nordfjord.
Middag08.00 Frokost
11.00 Formiddagsmøte
13.00 Lunsj på hotellet
15.00 Ettermiddagskaffe
18.30 Middag
20.00 Hyggekveld i Misjonssalen
08.00 Frokost
09.30 Bibeltime
10.30 Utflukt med buss – lunsjpakke (ikke inkludert i turprisen)
18.30 Middag
20.00 Hyggekveld i Misjonssalen
08.00 Frokost
09.30 Bibeltime
10.30 Utflukt med buss - lunsjpakke (ikke inkludert i turprisen)
18.30 Festmiddag
20.00 Avslutningsfest i Misjonssalen
Frokost Middag08.00 Frokost
09.00 Avreise
Turen går sørover forbi Jølster, Førde og Lavik til Bergen ca kl.15.00, Stord ca kl. 17.30, Haugesund ca kl.19.00 og Stavanger ca kl. 21.00.
Avreise fra Oslo og Møre: Ta kontakt for tilpasset reiseopplegg
Vilkår A
Avbestillingsregler
Ved avbestilling gjelder følgende regler:
· Avbestilles turen innen 6 uker før avreisedato, belastes kun et gebyr på kr 500,-
· Avbestilles turen mellom 6 uker og 15 dager før avreise, tilbakebetales ikke depositum
· Avbestilles turen mindre enn 15 arbeidsdager før avreise, eller ved manglende frammøte avreisedagen, kan 100% av turprisen kreves inn. Det samme gjelder dersom man mangler de nødvendige papirer for å delta på hele reisen.
Disse reglene gjelder selv om den påmeldte ikke har betalt inn depositum/turpris. PLUSSREISER kan da fakturere dette i ettertid.
Generelle vilkår:
Påmelding og betaling
Påmelding skjer via vår hjemmeside eller ved å kontakte PLUSSREISER sine kontor eller til våre bestillingsagenter i Haugesund og Stavanger.
Du regnes som påmeldt når din bestilling har nådd oss. Om du ønsker å trekke deg fra en tur gjelder generelle avbestillingsregler selv om du ikke har betalt inn depositum/turpris.
Etter påmelding vil kunden motta en bekreftelse med en todelt faktura fra PLUSSREISER.
Forbehold om prisendringer
Turprisen gjelder de ytelser som er oppsummert i fakta om turen. Prisen er kalkulert med de valutakurser som var gjeldende ved produksjon av turen. Dersom det blir vesentlige forandringer i valutakursene, devaluering el.l. forbeholder vi oss retten til å justere prisene. Det samme gjelder uforutsatte avgiftsforhøyelser, nye skatter, endring av flyskatter eller lignende.
Avbestillings- og reiseforsikring
Alle reisende må ha reiseforsikring. Den reisende er selv ansvarlig for å tegne de forsikringer som ønskes. Vi anbefaler alle å tegne en avbestillingsforsikring i tillegg til selve reiseforsikringen.
Avbestillingsforsikring kan bestilles hos Plussreiser ved påmelding og betales samtidig med depositumet. Avbestillingsforsikring kan ikke etterbestilles etter at depositumet er innbetalt. Den blir ikke refundert ved avmelding. Pris for avbestillingen er 5% av turprisen, minimum kr 500,-
Forsikringen dekker fri avbestilling ved sykdom/død hos den reisende selv, personer i hans/hennes husstand eller nærmeste familie (dvs. ektefelle, samboer, foreldre, barn, svigerforeldre eller søsken). Dette må bekreftes med legeattest som må fremlegges senest 1 måned etter avreisedagen.
Pass
Vær oppmerksom at på reiser utenom Schengen/EU må passet være gyldig i minst 6 måneder etter hjemreisedato. Vi forholder oss til visumregler for norske statsborgere i våre programmer. Hvis du ikke reiser med norsk pass, må du selv sjekke visumregler for ditt statsborgerskap til aktuelt reisemål.
Diverse
Alle deltagere må kunne håndtere sin egen bagasje og kunne reise uten assistanse underveis. Spesielle behov må opplyses ved påmelding
Klager
Dersom noen ønsker å fremsette klage, må dette gjøres umiddelbart til reiseleder. I tillegg må det sendes skriftlig begrunnet klage til PLUSSREISER v/daglig leder, innen fire uker etter hjemkomst.
Vi tar forbehold om trykkfeil i turprogrammet.